Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 362 ggr
tctc
10/13/17, 8:29 AM

Dröm om blod

Hej, jag drömde om blod drömde att jag hade mens och det blödde mycket sprang på toa mycket för att byta och att det skulle inte rinna igenom minns att de kom blod på handfatet och liknande. Var i ett stort hus vet inte vems. Men till slut så konstaterade jag att de inte var mitt blod började bli misstänksam mot blodet då jag såg nytt lite överallt på bla golvet då jag vet att jag inte droppat blod just där . Sen när jag står o tvättar händerna så ser jag att det rinner från soptunnan vid handfatet då får jag bevisat att det inte är mitt . Det är extremt mycket blod . Få tittar jag åt sidan och där e ett rum och där ser jag stora mängder blod i en påse böa. Jag grips av panik och springer till baka till mitt rum där jag är tyst för att inte väcka någon då jag är rädd så jag inte ska råka illa ut . Försöker ringa polisen itan att nägon ska höra mig göra de för ett top på hjälp men sen vaknar jag

Annons:
Choklad
10/13/17, 11:29 AM
#1

Blod står för liv och styrka, beroende i vilken situation man ser det. 

Mensblod kan stå för att du har förlort något, eftersom det skulle ha varit näring till ett nytt liv. 

Huset är du, men det är en version av dig som  du inte känner igen- eller kanske inte vill erkänna. 

Blodet kom från soptunna, verkar som att du har kastat bort - eller eller glömt bort det som du har förlorat. Det kan handla om att du förlorar energi på något viktigt som har hänt, och att du inte skulle göra något som du har gjort- egentligen, drav känslan av att inte känna igen huset = dig själv i en sådan situation.

Verkar som att du skäms för något ?

U R us

Upp till toppen
Annons: