Annons:
Etikettmardrömmar
Läst 908 ggr
JohannaBergefur
11/10/17, 9:24 PM

Mardrömmar

Hej, Det är första gången jag söker hjälp pga drömmar. Jag har de senaste 5 nätterna haft mardrömmar. Det är aldrig samma dröm utan jag drömmer alltid om olika saker. Jagad, någon försöker mörda mig, allmänt rädd osv. I natt så vaknade jag flera gånger och rös i hela kroppen och var livrädd. Ville inte somna om för så fort jag somnade kom det tillbaka. Vad kan det bero på att jag har börjat få en massa mardrömmar? Jag drömmer aldrig mardrömmar annars så det är märkligt. Och nu är jag dessutom helt slut för det känns som om jag inte får sova även om jag sover.. Tacksam för hjälp!🙂

Annons:
2Sirius
11/10/17, 11:54 PM
#1

Kan du dra dig till minnes ifall något hänt för till 5-25 dagar sedan. Dramatisk/Traumatisk upplevelse, Börjat med, dosändrat en Medicin, börjat med kosttillskott, ändrat kost, bytt arbete, ändrade sov rutiner…

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

JohannaBergefur
11/11/17, 12:21 AM
#2

#1 jag flyttade 80 mil i slutet av augusti men det var längre än 25 dagar sedan. Har varit på semester 1 vecka och hälsar på mina föräldrar 1 vecka så var borta totalt 2 veckor. Men det är inget traumatiskt någonstans vad jag kan komma på🙁 Jag har börjat få problem med min bostadsrättsförening igen, men det har jag haft fram och tillbaka i flera år och det har aldrig triggat mardrömmar hos mig förut. Kan det vara det? Har behövt tagit kontakt med en advokat.

JohannaBergefur
11/11/17, 12:22 AM
#3

Jag har ändrat dos på en medicin också men det var över 1 månad sen

Choklad
11/14/17, 11:09 AM
#4

svårt att veta varför du får dessa drömmar då  man behöver veta symboliken i dem

U R us

Upp till toppen
Annons: