Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 1159 ggr
[Sterki]
11/18/17, 12:02 PM

Drömmar

I natt hade jag en dröm att jag var i ett köpcenter. Efter efter en stund blev jag kissnödig. Då gick jag på toa. Sen satt jag mej på toan. Och kissade. Sen vaknade jag upp ur drömmen. Och inser att jag har kissat på mej. Är detta normalt? Jag är 20 år.

Annons:
Maria
11/18/17, 1:51 PM
#1

Jag är 55 år och jag och som jag minns så har det hänt mig två gånger i livet😃

Precis som du beskriver så drömde jag att jag var kissnödig och letade efter en toalett. I en av mina drömmar sprang jag i en skog och satte mig tillslut bakom ett träd tills jag vaknade haha.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Choklad
11/21/17, 11:07 AM
#2

Vet inte om det är normalt, men det kan nog hända vem som helst, kroppen försökte väcka dig men du kunde inte vakna, så du hann kissa på dig. Inget konstigt med det egentligen, jag har råkat ut för lite samma sak, hann sätta mig på toan i drömmen, vaknade upp av att jag kände det kalla toalocket, som jag satt mig på, i samma sekund vaknade jag upp i sängen, så jag hade "vaknat"  två gånger innan jag vaknade på riktigt och då fick jag rusa till badrummet. Känns konstigt att vara så vaken i drömmen att man känner det så verkligt.

U R us

Upp till toppen
Annons: