Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 925 ggr
NjumNjum
2017-12-04 06:33

Vad betyder drömmen?

Jag gick i någon skola. Alla i klassen stod i kö för att intervjuas och sedan opereras. Det var min tur, och jag låg i sjuksalen för att operera bort ett långt enhörningshorn i pannan. Först filade dem bort hornet. Innan jag skulle sövas för att ta bort resten var jag jätterädd och orolig att det skulle göra ont efter. (obs. Jag är ingen fanatiker av enhörningar. Inget jag någonsin ens tänker på i vardagen. Går inte i skola och har ej opererats.)

Annons:
Choklad
2017-12-05 11:05
#1

Först är det något som du lär dig just nu. Och det har med sagor att göra, och horn som ju enhörningar har, står ofta för kraft. 

Det finns en rädsla inom dig och jag tror att den handlar om förändring. I detta fallet kan det vara så att du är rädd att förlora din kraft, din energi och din styrka.

Enhörningar är ju hästar, vita  och väldigt vackra. 

Hästar brukar visa på kraft de också, och att ta sig fram med just kraft och frihet. 

Just att du ska sövas inför operationen, förändringen, verkar vara en rädsla inom dig. Något väldigt smärtsamt för dig, ibland är man rädd för själva smärtan.

Att den bottnar i att du just verkar bli påverkad  av något som du inte vill men måste göra. 

Du har rätt att ha dina tankar kvar och dina önskningar. Behåll dem och låt i ngen styra dig till att göra som andra vill, utan behåll ditt sätt att finnas och gör det du önskar.

U R us

NjumNjum
2017-12-05 13:40
#2

Tack! Det stämmer faktiskt, det du skriver.

Choklad
2017-12-07 13:50
#3

🙂Varsegod

U R us

Upp till toppen
Annons: