Annons:
Etikettmardrömmar
Läst 749 ggr
ixtab
12/8/17, 6:45 PM

Mardrömmar

Först ska jag säga att jag mediterar och har ett tyst svalt mörkt sovrum.
Jag har Social fobi och en elak jäkla Värksjukdom.
Jag har tre barn och ett fd. äktenskap. Jag är nu i ett super fint förhållande. Mina barn och Barnbarn är snälla. Jag har det bra, trots mina sjukdomar. Jag är 56 så jag har ju en livsryggsäck såklart. 

Jag har så mycket mardrömmar.  Jag blir jagad, torterad, hålls fången, barnen dör, mm mm. 
I natt drömde jag att jag och min gubbe skulle till skogen för att leta pinnar. När vi kom dit hittade vi ett öde hus och bestämde oss för att gå in. När vi kom in var gubben inte längre min sambo utan en vilt främmande man, som var mörk muskig med skägg och långt hår. Han var väldigt sjaskig. Han tog tag i min hand och ledde mig ner i källaren. När vi kom ner var vi ute i en mörk gränd och jag hörde att de pratade Engelska i närheten. han tog upp en kniv och började skära mig. jag kunde inte skrika, rösten lixom försvann.
Helt plötsligt var vi på en båt, en större båt men ingen Danmarks färja, men stor. Han drog ner mig i maskinrummet och band fast mig. och gick sin väg, då var jag tillbaka i källaren på ödehuset. när jag såg mig omkring låg det en massa döda människor i rummet. fastbundna. Jag försökte ropa men rösten fanns inte. 
Plötsligt låg jag i en säng, men det var inte modernt. Så kom det in en kvinna som skulle förlösa mig, för jag var tydligen med barn. Det var väldigt snabbt över och när jag såg barnet så var det inte riktigt mänskligt. Eller det såg konstigt ut. Men jag älskade det och det var på nått sätt inget konstigt i att det var ett sådant barn. efter vad jag uppfattade så gick det några år som jag bodde med barnet. så kom den sjaskiga mannen ut ur en skog och in i trädgården som var full med blommor och liv. en ljus plats. han tog mitt barn och högg ihjäl det. Mycket blod och sån otrolig sorg.
där vaknade jag.
Finns det någon som har lust att hjälpa till att tolka detta?

🌺

Live long and prosper

Annons:
Upp till toppen
Annons: