Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1263 ggr
sali
2017-12-23 08:06

Tolkning av dröm, orm.

Inatt drömde jag en hemsk dröm, vaknade gång på gång av att den började om. Det handlade om en orm, den hade abnorm kropp och litet huvud såg ut som typ en boa orm i färgen och den simmade först i vattnet och jag sprang dit för att se. Jag har lyckats hitta om att bli biten av en orm och vaga saker om den biter sig själv i svansen men min orm högg sig själv som om den ville äta sig själv mitt på den abnorma kroppen med sitt lilla lilla huvuf massor gånger.. Jag minns ALDRIG mina drömmar och den här känns verkligen som den har en innebörd, någon som har en aning om vad den kan vara ?

Annons:
Choklad
2017-12-26 10:37
#1

Har du något som du vill bli av med på din kropp? Något som du skäms för?

Drömmen säger dig att du nu håller på att läkas, det som du skäms för kommer att tas bort på något sätt.

Sedan kan det vara så att det är något som upprepar sig, samma process hela tiden, kanske du nu börjar förstå att denna process måste få ett slut, och du kommer att få hjälp att sluta med detta beteende.  Som att du tar energi från något som du inte mår bra av.

U R us

sali
2018-01-08 17:14
#2

Tack ! Jo jag har mycket övervikt jag tänkt ta tag i och även påbörjat en utredning av smärtproblematik hos läkaren det kanske är något av dom eller båda !

Choklad
2018-01-09 14:45
#3

Då tror jag att du är på god väg att få det bättre 🙂

U R us

Upp till toppen
Annons: