Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 742 ggr
molam
2018-01-02 11:04

Drömtolkning? Random dröm? Har den nått sammanhang

Tjej, 23 år.

Inatt hade jag jättesvårt att somna, men när jag väl somnade hade jag nog världens skummaste dröm istället, så vill veta om de bara var en helt random dröm, eller om den faktiskt har ett sammanhang/betyder nått. och sen när jag vaknade, ju mer jag tänkte på drömmen ju mer försvann den, så bestämde mig för att skriva ned den.

Det började med att jag var nånstans i nån lokal (Det var i ett hel annat lag från där jag var senare i drömmen iaf, möjligtvis frankrike eller amerika, osäker) och kollade på en serie på netflix med 2 av mina bröder och 2 av mina systrar (Tror jag, detta hann att försvinna, har dock et svagt minne att det var så), och sedan ser jag ett tåg som jag bestämmer mig för att jag ska åka med, men helt plötsligt har jag hunden med mig, och jag sitter uppepå taket till Tåget, och jag tvingar min hund att springa på sidan av tåget, och hunden gör det, han hinner med tåget, trots att tåget körde i 210. Det fanns en klapp på tåget som man kunde "Flippa" åt 2 håll, det ena var att tåget skulle bromsa in och det andra var att tåget skulle köra fortare. Jag började få panik och försökte bromsa in tåget, men det gick inte, så jag fick följa med tåget till "slutstationen" hunden sprang med hela tiden. ahapp, helt plötsligt kom jag till slutstationen, det såg ut som en "Donut" och i mitten vad det ett berg av något slag, jag gick runt donuten, och på ena sidan fanns där ett B&B och på andra sidan fanns där massa agilityhinder, och agility hindren stod på typ en upphöjning, det var den upphöjningen (Backen upp) som fick tåget att stanna tillslut, och precis innan backen började var det en liten grotta vars öppning man måste Krypa igenom, vet inte vad som fanns där då jag inte kröp igenom, men det fanns bara en väg ut (om man inte räknar den lilla grottöppningen), och det var där som Tåget hade åkt in, men helt plötsligt var jag på ett annat ställe, och där körde en tomte (Eller en man utklädd som tomte) in på motorcykel, det första jag frågade blev:
-Vart är vi?
Tydligen var vi i Nordkorea… ahapp tänkte jag. jag frågade mannen om han visste var stället jag hade varit på först var (Beskrev det) och han sa att jo, det gjorde han, jag frågade om han kunde köra dit mig och min hund, och joo, det kunde han (eller jag tror han kunde det, han svarade aldrig, men det kändes som om att han skulle det), men innan vi åkte sa han att
- Joo jag vet var det är MEN när jag lämnade mina barn där för att leka så…

Sen vaknade jag, till saken hör att jag brukar aldrig resa i drömmar, och absolut inte prata med främlingar det gör jag inte ens om jag är vaken xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Nattiis
2018-01-09 20:01
#1

Låter som att du har mycket tankar i huvudet. När jag har det brukar jag ha helt random drömmar som du beskriver. Jag är en person som tänker på vääääldigt mycket saker och har därför drömmar nästan varje natt som ingen skulle kunna tyda. Eftersom du drömde att du reste så kan det kanske vara att du kanske vill någonstans oc hitta på något nytt. Liksom få en ny upplevelse. Sämst på drömtydning men kag har liknande som du så tänkte bara försöka tänka på hur jag ofta drömmer när jag vill ngt

molam
2018-01-11 12:38
#2

Skulle inte säga att jag tycker jag har mycket tankar i huvudet, men jag kanske har det :p

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Choklad
2018-01-16 10:44
#3

finns det någon händelse i ditt liv som du behöver återvända till och se om det påverkar ditt vuxna liv nu?

U R us

Upp till toppen
Annons: