Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 678 ggr
Nattiis
1/9/18, 7:55 PM

Jagad men kan inte fly

Jag har så himla många frågor om drömmar och tycker det är så sjukt spännande! Har kollat upp mycket på nätet men har svårt att hitta. Det här är min räddning. Jag drömmer ofta att jag är jagad av någon eller något. En gång en mördare och en annan gång en giftgas då jag var i ett laberatorium. Jag försökte springa men det var som om jag var i kvicksand. Det gick liksom inte. Jag blir verkligen rädd när jag vaknar ur dessa drömmar. Är det någon som har likadant? Har läst att många blir jagade men att de lätt kan fly. För mig är det tvärt om… Sjukt tacksam för svar

Annons:
Choklad
1/11/18, 11:43 AM
#1

Är du trött på något som du har skapat? vill du få ett avslut på något? Har du påbörjat något som du vill avsluta men inte kan, antingen för att du inte vet hur, eller för att det är något som du känner dig tvingad att avsluta , göra färdigt, innan du kan bli av med det?

U R us

rossy
1/14/18, 11:49 AM
#2

Jag är ingen drömtydare men har drömt liknande drömmar också. Jagad är jag ofta i drömmarna. Tror  lite som Choklad att du fastnat i något projekt, eller kan det  vara som i mitt fall när jag höll på att gå i väggen och inte såg någon förändring då satt jag fast i drömmarna.

Linnea777
1/21/18, 12:23 AM
#3

Brukar ha samma drömmar som dig. Att jag jag är jagad men inte kan springa ifrån det. Oftast drömmer jag det när jag är stressad och har mycket att tänka på.

Hamstertjejen123
1/28/18, 12:55 PM
#4

Det kan betyda att du har fastnat i livet, du måste gå vidare..eller så är det nog att du är stressad.

Upp till toppen
Annons: