Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 892 ggr
josefinkz
1/12/18, 1:07 PM

Drömtydning om partner.

Hej! Har flera gånger drömt att jag är tillsammans med någon annan än min 'riktiga' partner, vi kan kalla min riktiga pojkvän för Johan. I drömmarna när jag INTE är tillsammans med Johan tänker jag: 'Men varför är jag tillsammans med honom?!'. Exempel på två av mina sådana drömmar:

1. Jag drömmer att jag är tillsammans med en kille jag känt sedan grundskolan, vi kallar honom Erik. I drömmen ser jag på Erik och tänker 'Men varför är jag tillsammans med honom? Jag gillar inte ens honom…'. I drömmen är jag för feg för att göra något åt det.

Jag vaknar sedan mitt i natten efter jag drömt detta och inser att jag vaknar bredvin RÄTT person, Johan! Jag  fylls av lycka och blir alldeles lugn och somnar om.

Min andra dröm:

Jag är på dejt med en person, jag kan inte minnas om det är en vän eller om det är en känd person. Jag minns att jag känner att jag inte är 100% bekväm och att jag hela tiden vill därifrån. Min dejt är väldigt förtjust i mig och vill ha min uppmärksamhet.

Helt plötsligt ser jag Johan i drömmen och blir superlycklig! Johan ser mig på dejt med den andra och gör ett besvärat, ledset och chockat ansiktsuttryck. Jag springer fram och slänger mig Johans armar, jag kysser honom på halsen och vägrar släppa taget, jag vill att min 'dejt' ska se detta så han lämnar mig ifred med Johan.

Vad betyder dessa drömmar? Jag och 'Johan' har varit tillsammans i lite mer än ett halvår, vi har varit goda vänner i flera år innan vi blev tillsammans.

Som sagt så har jag drömt liknande drömmar flera gånger. Att jag är tillsammans med någon annan än min riktiga partner men jag är missnöj och är inte trygg. När jag sedan vaknar och ser vem som egentligen ligger bredvid mig, eller när jag ser 'Johan' i drömmen  blir jag jättelycklig och fylls av glädje.

Tack på förhand! :D

Annons:
Choklad
1/16/18, 10:42 AM
#1

Din extra partner kan vara  du själv, han representerar något som du är obekväm med, tänk efter hur han beter sig och se om du kan hitta något där som du inte tycker om

U R us

Upp till toppen
Annons: