Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 756 ggr
Syntium
1/24/18, 7:35 PM

Vad kan det betyda?

Brukar ofta ha återkommande drömmar med olika teman, men ibland (ganska ofta) är jag på platser typ pizzerior, köpcenter och resecentrum som inte (vad jag vet) finns i verkligheten. Dessa platser återkommer också/liknar varandra. Är det något som är vanligt och vad menas med det i så fall?

Ibland drömmer jag någonting, sen drömmer jag vidare att jag berättar det jag just drömt för någon annan, typ metadröm, ibland flera gånger i samma dröm. Vad kan det betyda?


"I'm too old for this shit."


Annons:
Choklad
1/27/18, 11:30 AM
#1

Du går i olika former av affärer, det kan betyda att du håller på med att byta till olika energier just nu i din vardag. Med energier menar jag då att du tar in uttryck  ur diverse känslor, beteende, mm, och du kan välja hur du vill att de ska påverka dig. Du gör dig av med och tar till dig och det är du som bestämmer.  Drömmen säger att du har möjligheter som du själv väljer, ingen annan. 

Att du pratar med andra i dina drömmar är en kommunikation med dig själv, vd är det du sätter fokus på i dessa samtal?

U R us

Choklad
1/27/18, 11:53 AM
#2

http://ordkonst.nu/utlysningar/metadrom/  Lite om metadrömmar. 

Här tolkar jag det som att man pratar med alla sina olika "sätt att vara"  varje person i drömmen vist hur man beter sig i olika situationer, hur man reagerar på saker och ting mm. Och hur de personer som finns med i drömmen, hur de påverkar personen som pratar med dem. Det är som att diskutera med sig själv, och även få svar på olik frågor och påståenden som man går och ev bekymrar sig för, eller behöver h svar på.

U R us

Syntium
1/27/18, 2:39 PM
#3

Tack så mycket! Visste inte att metadrömmar faktiskt var ett begrepp :)


"I'm too old for this shit."


Choklad
1/30/18, 11:58 AM
#4

👍

U R us

Upp till toppen
Annons: