Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1150 ggr
AdamD
2/23/18, 8:01 PM

Snälla ge mig svar!

Hej alla kompisar, Jag drömmer varje natt på sistone mardrömmar (3 veckor nu). Jag kan inte i drömmen väcka mig själv, trots att jag i drömmen ställer mig frågan i ren frustration, är detta en mardröm? Jag försöker då väcka mig själv, genom att skrika… får inte fram ett ord, vaknar tillslut av att jag skakar på mitt huvud i ren frustration och försöker väcka mig själv för att jag känner mig stum och maktlös till att vakna och faran i drömmen kommer allt närmare och närmare… Jag vaknar tillslut… och bara för att jag kan (i vaket tillstånd) skriker jag till i sängen och sätter mig upp, rädd att somna om för att återgå in i drömmen… Är det någon som känner igen sig i just detta beteende i sömnen? Vad jag drömmer är så hemskt stt jag knappt vill gå in på det.. Allt från att jag försöker skjuta gangsters som jagar mig men missar skotten hela tiden… till att jag är i stora hus med många rum där det är tigrar lejon och andra farliga djur som jagar mig mellan de stora rummen och dörrarna i huset… när jag kommer ut ur huset så är jag barfota, och ska springa på en gräsmatta som är gjord av glas som skär in i mina fötter och jag faller handlöst till marken. Drömde även en natt att jag hade stora mängder droger som skulle levereras till nån gangster som hotade mig till livet… Alltså, jag är jagad hela tiden! låter kanske inte så hemskt.. men min upplevelse är fruktansvärd! Tack för att ni orkade läsa! Med vänlig hälsning, Adam

Annons:
vallhund
2/23/18, 8:07 PM
#1

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

AdamD
2/23/18, 8:26 PM
#2

Tack, det var otroligt intressant, kände igen mycket där! Hur blir man av med detta, det förstör min sömn och därmed också tar det mkt energi på arbete etc. Med vänlig hälsning, Adam

vallhund
2/23/18, 8:43 PM
#3

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Choklad
2/27/18, 2:31 PM
#4

Har du rädslor som du inte vågar ta itu med? 

Du behöver fokusera på dem, och utmana dem, då kommer mardrömmarna att upphör en efter en. Djuren i din dröm är utmaningar som du ska möta i verkliga livet, lejon står ofta för mod och du ska våga vara modig. Ta ett steg i tget så kommer du att lyckas.

U R us

Upp till toppen
Annons: