Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 532 ggr
Vemärjagidagdå
2/26/18, 3:55 PM

Dröm om vatten m.m

jag drömde inatt en dröm som innehöll lite samma symboler i olika former. Vet inte om det var en sammanhängande dröm eller flera olika men kändes på något sätt som att de hörde ihop. Tyckte det var intressant då vissa symboler fanns med i olika former som t.ex vatten och fordon. Även att en viss person var med i drömmarna gjorde att jag började fundera på om det hänger ihop med relationen till denna och det var något slags budskap om detta i drömmen. I första delen hade jag jättebråttom och cyklade till jobbet. Cyklade snabbt men lite vingligt men blev ännu mer stressad då jag hamnade vid en liten bro där det gick massa människor så jag inte kunde ta mig fram så snabbt. Plötsligt befann jag mig vid en damm/sjö (mörkare vatten i alla fall, lite skogskänsla) och jag satte mig på en stock som gick ut i vattnet för att hoppa i. Väl i vattnet var det plötsligt istället en pool med klart vatten. Jag dök ner ( stressad då jag fortfarande var på väg till jobbet) men skulle trots detta dyka ner till botten där jag letade efter en ring med en diamant på som jag fick tag på innan jag simmade upp. I andra delen var jag ute och körde bil på en snöig och isig väg. I passagerarsätet bredvid mig satt min syster och i baksätet en person som jag är kär i ( kan kalla den x). Plötsligt frågar min syster x om det finns några känslor/ något slags djupare band mellan henne och x. Jag blir stressad då jag är lite orolig över vad x verkligen känner för mig men blir väldigt lättad och glad då x svarar typ: nej inte på det sätt som det finns mellan mig och dig ( menar då mig), jag blir glad av att få det bekräftat att x känner några slags djupa känslor för mig. I sista delen sitter jag fortfarande på förarplatsen fast nu ensam med x som sitter bredvid mig i passagerarsätet fram. Utanför ösregnar det så mycket att man inte ser ut. Ungefär som att någon står och häller från en vattenkanna över alla fönster. Drömmen är lite otydlig så kanske lite flummigt beskrivet, men om någon har någon liten tolkning och vill dela med sig så uppskattar jag det :).

Annons:
Upp till toppen
Annons: