Annons:
Etikettmardrömmar
Läst 591 ggr
[somewherebutnothere]
2018-03-17 14:34

Hur tolka drömmen?

Hej, Det är så att jag blivit illa behandlad av en person det senaste året. Hon har spridit ut falska påståenden om mig, försökt att på något sätt splittra min familj och jag HR mått (mår fortfarande) fruktansvärt dåligt på grund av detta. För ett antal månader sen så beslutade jag att ta avstånd från henne då hon verkligen trampat över gränsen. Känns fortfarande som helt rätt beslut. Men. Det går inte en dag utan att jag oroar mig över ifall hon kommer göra nåt mer, släng ur fler påståenden eller liknande. Jag drömmer alltför ofta mardrömmar där den här personen dyker upp och i varje dröm gör hon något som får mig att må dåligt. Allt från kommentarer om hur jag ser ut, är som person och att jag får min man att må dåligt (detta är saker hon sagt på riktigt också) till att hon slänger ur sig till min man, när jag står bredvid, att han borde göra slut. I varje dröm blir jag både fruktansvärt ledsen och fruktansvärt arg, jag har skrikit åt henne, skällt ut henne, sagt precis allt det jag velat säga i verkligheten. Men i de senaste drömmarna har både hennes påhopp och mitt "självförsvar" eller vad man ska kalla det varit mer våldsamma. Det har liksom eskalerat. Jag har ångest varje gång jag vaknar, ibland skakar jag nästan. Drömmarna förföljer mig, har jättesvårt att lägga dem bakom mig på morgonen. Någon som vet hur jag ska tolka mina mardrömmar? Tack på förhand!

Annons:
Choklad
2018-03-21 11:17
#1

Dina mardrömmar är "ventildrömmar" de hjälper och uppmärksammar dig på att du måste  hantera de känslor som du bär på.  Om du vill att mardrömmarna ska upphöra, behöver du säga ifrån till vederbörande att sluta lägga sig i ditt liv, och om jag vore du, så hade jag sagt upp bekantskapen med henne- hon har ingen rätt att bete sig så här mot dig. Stå upp för dig själv och stoppa henne så fort som möjligt, hon ta din energi och det är ju hon som förstör ditt liv.

U R us

Lussan20
2018-05-19 15:00
#2

Värnlöshet och oro visar sig i drömmen. Personen kan styra dig med sina lögner även i drömmen. Det är en människa som tagit sig makt över ditt liv. Gå vidare och lägg ingen kraft, tid eller tankar på denna person. Klä av henne mentalt och känn att du själv är mycket bättre än så.

Sådant som hon gör råkar många ut för, det känns som en viss personlighet befattar sig med sådant. De tror det är makt, men det är svaghet! Lycka till Mvh/WL

Upp till toppen
Annons: