Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 1397 ggr
[acra]1
2018-03-23 13:09

brutala mardrömmar

Drömmer jättemycket just nu och ganska brutalt. Drömde t.ex igår att jag var död och stod och kollade mig själv i spegeln, blodig medan jag höll mitt eget huvud i famnen, vaknade såklart i panik och drömmer mycket liknande. Hjälp mig tyda någon? Har också haft väldigt mycket lucid dreams senaste dagarna…

Annons:
Choklad
2018-03-27 15:34
#1

Du avslutar något just nu, och det tär på dina krafter psykiskt och fysiskt. Kanske du behöver se sanningar och acceptera dem för att kunna gå vidare, där kanske själva kampen pågår, att det är svårt att förstå och acceptera sker.

U R us

[Amber16]
2018-03-29 20:01
#2

Drömde en gång att två utomjordingar hade kraschat i min trädgård och att jag sköt dem för att de hotade mig.

Choklad
2018-04-04 10:17
#3

Utomjordingar brukar stå för främlingar, så det säger att du har ett starkt behov att skydda det som är ditt. Och du koncentrerar dig mycket på just det. (eller du gjorde det just då du drömde om det)

U R us

Lussan20
2018-04-18 18:14
#4

Kanske är du rädd att just tappa huvudet i något sammanhang, känna dig naken och avklädd. Blodet är ju livet så din rädsla att tappa huvudet i någon situation är ju ett hot mot det som sker i livet.

Rymdvarelser är något som är främmande och som choklad säger så kan det innebära främlingar du fruktar, men också något utomjordiskt som ses som ett hot.

Bara lite tankar jag har om dina drömmar…Mvh/WL

Upp till toppen
Annons: