Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 425 ggr
marcoz
5/15/18, 12:24 PM

Mardröm Eller Ej?

Hej! Idag i nattas så drömde jag om min kära far, om att han inte vaknade efter att ha tagit en tupplur, Och Vet ej vad det betyder men det var kristaller i ögonen och han kunde prata, Jag vet lite konstigt men vad betyder det? Ha det gott.

/Marcus

P:S jag gissar på att det har med min förra liv att göra, det är vad min guide Ande säger i varje fall.

Annons:
Honestyisdead
5/15/18, 12:28 PM
#1

Varför berättar inte din guideande vad det betyder om den ändå vet?

marcoz
5/15/18, 3:43 PM
#2

Vet ej

unbreakable8
5/17/18, 10:32 AM
#3

Din far kanske bär på vishet och du borde prata mer med honom 🙂

Choklad
5/21/18, 9:41 AM
#4

Om din guide säger så, så ska du kanske själv fundera mer över vad det kan betyda?

Tänker också att din guide borde ha sagt resten också, men ofta gör de ju inte det, utan de vill att vi ska ska fundera  själva- 

men jag kanske kan hjälpa dig lite på traven. 

Din pappa kan vara en del av dig ditt eget sätt att vara, du är hans son, så det vore konstigt om du inte har anammat något av hans personliga sätt att uttrycka sig på, olika beteenden etc. 

Kristallerna i hans (dina) ögon, kan vara så att du ser på samma sätt som din far, i olika åsikter mm. Jag undrar vad det är för kristaller i hans ögon? 

En tupplur kan jämförs med en paus- och det kanske är så att du är rädd att din far ska dö? Kanske du går och tänker på det ofta? Och att drömmen vill säga att döden bara är en paus, eller en övergång till nästa liv? Kristaller kan hjälpa vid en sådan övergång, beroende på vilken sorts kristall det är. 

Kan också visa på att allt är "kristallklart" och något är just det- självklart  och du kanske missar något som är just det. Ni kanske är väldigt lika i era beteenden? Att du kanske bör tänka efter hur din far hade gjort i någon specifik situation?

U R us

Upp till toppen
Annons: