Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 667 ggr
[Beccisen]
5/17/18, 10:34 PM

Drömtydning

Drömde i natt om ett folkmord. Vet inte var eller så, det var inte det ”viktiga”. Jag stod bredvid dem som skjuter människorna de dragit till platsen. Jag (i drömmen) vet att de ska visa mig vad jag har gjort som att det är mitt fel. Jag känner mig så skyldig, jag gråter och skriker att de ska sluta men de skrattar bara. Det känns verkligen som att det var mitt fel, inte så som de ansåg men att jag inte fick slit på det. Det är så mycket blod, skrik och tårar. Dessutom kändes drömmen så himla verklig. Vad kan den betyda?

Annons:
Choklad
5/21/18, 9:27 AM
#1

Jag tror att du inriktar dig mycket på att något i din livssituation är ditt fel, du känner skuld för något som du har varit delaktig i. Blod kan stå för liv, och i ditt fall tror jag att det visar förlust på livskraft, och anledningen är den skuld du känner att du bär på, den tar kraft och energi från dig. 

Det kan vara så att du känner en sorts skuld, då du nu gör förändringar i ditt liv och ditt sätt att vara och agera på. 

Drömmen säger att du ska släppa dessa skuldkänslor och gå vidare med ditt nya jag och ditt nya liv.

U R us

[Beccisen]
5/21/18, 10:50 AM
#2

#1 Tack för svar

Choklad
5/21/18, 11:57 AM
#3

Vassego 🙂

U R us

Upp till toppen
Annons: