Annons:
Etikettfakta-om-drömmar
Läst 969 ggr
Keycam
2018-05-26 00:06

Obehagligt med Sanndrömmar

Jag har sanndrömmar väldigt ofta. Jag ser exakta rörelser, folks klädsel, tid, ljus, plats, folks prat, ljud, känslor och allas vinklar och rörelser. Jag kan se 1v framåt och upp till 1,5år framåt. När jag är mitt i det spyr jag nästan av illamåendet och jag går igenom det hela med en checklista. Ja om 10 sekunder börjar denna låten på radion, och vrider mig 45 grader och säger NU kommer ”hen” in och är klädd i det och säger så och så. Och om tre minuter tappar hon den ”där saken”. Saken är den att jag även drömmer saker jag blir ledsen av som ”kärlekssorg”, nära och kära avlider, barn som far illa. Så jag är alltid sååååå rädd att någon av dom förbaskade drömmarna skall bli en kommande upplevelse. Varför har jag så tydliga och många sanndrömmar? Jag kan också känna på mig konstiga saker. Typ som från absolut ingenstans säga till en vän som står i köket att -Aaa IDAG blir du av med ditt körkort! Mkt riktigt förloras körkortet senare på dagen! Eller jag ringer någon och säger -din bror var nyss med i en olycka. Jaga rätt på han. Jag vill bara må bra och slippa sånt här för jag förstår inte mig på varför jag skall se så mkt. Människokännaren i mig blir tydligare och starkare för åren som går. Jag ser och märker hur folk är under ytan/fasaden genast. Jag kan hitta på platser jag aaaaaldrig varit på förut. Kan beskriva varenda hus runt hörnet som kommer där jag aldrig varit förut. Någon som är som jag? Någon som kanske orkar ens slösa lite tid på varför jag har det så här? Obehagligt är det iaf.

Annons:
Lussan20
2018-05-26 07:20
#1

Ja det kan nog vara en tung gåva speciellt om man inget kan göra för att hindra svåra saker som ska hända! Kanske man kan hindra att drömma genom meditation mm. Men jag ber innan jag somnar.

Jag känner igen vissa saker då jag har så stor intuition, jag ser genom människor och deras motiv att säga och göra saker. Känner också på mig svek mm. Negligerande omdöme, gester och miner. Men det kan nog i mångt och mycket vara  en psykologisk gåva. Ibland är det bra, man drar sig från psykopater, energitjuvar mm. Ibland tungt då man ser människor som medvetet sårar.

Kanske kan någon hjälpa dig stänga av? Själv använder jag mig av bön och sätter en skyddande bubbla runt mig innan jag sover. Det har funkat bra ända sedan jag blev en troende. Innan dess led jag av hemska mardrömmar, som skräckfilmer i princip.

Det är mycket mellan himmel och jord….Mvh/WL

Choklad
2018-05-26 10:07
#2

Kanske du ska gå en medial kurs? Då kan du lära dig att hantera din gåva,  så gott det går-  det är verkligen inte roligt att se att någon ska dö, eller bli förolyckad. Det att du kan se vad som ska hända andra, är ju egentligen bra, då kan de bli förvarnade och då undvika det du har sett. 

Tänk bara på att om man ser död, att det behöver inte betyda att någon ska dö. Kan betyda annat också. 

Du kan ha detta som yrke, om du lär dig att hantera det så att du slutar må dåligt av det- inom vissa gränser, för ibland mår man dåligt hur det än är.

U R us

Upp till toppen
Annons: