Annons:
Etikettmardrömmar
Läst 822 ggr
Samida
2018-05-28 21:01

Dröm om död

Jag drömde inatt om att jag kom till arbetet och att jag fick veta att en vårdtagare hade dött! Jag gick hem till denna person och såg att hon låg i sin säng och jag pratade med henne. Minns ej vad vi sa.. Förstod efter en stund att hon verkligen var död. Blev liksom en kuslig stämning plus att det helt plötsligt var en massa svarta hundar typ pitbulls i rummet. Verkade som att de inte ville ha mig där. Idag när jag kom till jobbet så fick jag veta att denna vårdtagare hade dött under helgen. Var prat om detta redan innan helgen ifall hon skulle överleva helgen då hon var så dålig. Så på sätt och vis så var ju drömmen inte så konstig men det jag mest funderar över är vad hundarna stod för, vad kan det betyda?

Annons:
Choklad
2018-05-29 09:22
#1

Hundar brukar stå för att man är trofast och lojal. Men dessa vaktade, och då undrar jag om du har en beskyddande känsla vad gäller denna vårdtagare? Eller om du har en känsla av att du är utestängd från denna person? H*n är ju död och nu kan du inte träffa denne mer

U R us

Lussan20
2018-05-30 06:42
#2

Hejsan!

Det fanns redan i ditt medvetande att  personen var nära döden så det arbetade ditt medvetande med redan. Hundarna kan var just detta . Döden finns som hund bla Karo. De är väktare ibland i mytologin….Mvh/WL

Upp till toppen
Annons: