Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 631 ggr
JanuariHermelin
5/31/18, 11:15 AM

Drömtydning

Hej! Jag vaknade precis från en ovanlig dröm jag hade. Jag var på utflykt med min klass, jag går i nionde klass och ska alltså snart gå ut grundskolan. Har inte bra kontakt med min klass, det är inte många jag pratar med. I drömmen hade jag upptäckt att om man slog in sitt gamla mobilnummer, reser man tillbaka till den tid då man ringde från det numret. Jag hade rest tillbaka till när jag gick i sjätte klass och jag var på utflykt med mina klasskamrater, sjätte klass var för övrigt en tid då jag kände mer samhörighet med mina klasskamrater. Sedan slog jag in mitt nutida mobilnummer och då hamnade jag på en lektion. En av mina klasskamrater som jag var vän med för länge sedan, men som jag inte längre pratar med föreslog att han skulle fixa mina ögonbryn, och vaxade därefter av nästan hela ögonbrynet(!). Därefter stormade jag ut och jag kände hur folk i min omgivning gladde sig åt min frustration. Jag sökte mig bort till ett övergivet industriområde som var vandaliserat med graffiti, jag gick in i någon form av container-liknande ombonad och där hittade jag en liten pojke med en gittar och hans mamma. På sin gittar spelade den lilla pojken en westernlåt som jag i drömmen kände igen, den hette "Bony Roger" och jag sjöng till hans spelande. Jag sa att mitt sjungande kanske inte lät tillräckligt bra, till vilket han sa att olika röster passar till olika musik och att min röst var perfekt för hans gitarrspelande. Därefter vaknade jag. Förlåt om min beskrivning är för skev, vore intressant om någon hade idéer om ifall drömmen kan betyda något? Ställ gärna frågor om det är något ni vill att jag ska beskriva ytterligare.

Annons:
Choklad
6/4/18, 2:30 PM
#1

Jag funderar över om det är något du lär dig just nu? Är det något som du ska lära dig tt inte vara blyg, känna frihet och våga uttryck dig så som du vill.

U R us

JanuariHermelin
6/19/18, 2:59 PM
#2

Så kan det vara! Har alltid haft svårt att vara ärlig med människor när det är något som stör mig, har jobbat med det på sista tiden. Vad intressant, hur lyckades du göra den kopplingen?

Choklad
6/25/18, 11:13 AM
#3

Genom symboliken i drömmen 🙂

U R us

Upp till toppen
Annons: