Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 639 ggr
Al.vo
2018-06-13 10:26

Vaknade av elschockar?

Drömde att jag var på klassresa och såg en pojke som kunde göra så att rabarber växte i tunnelbanan. Hoppade från land till land med vatten mellan med mina kompisar och ramla o blev blöta (roligt och läskigt ). Sen var jag hemma och såg en sladd till mitt akvarium röra på sig som jag inte ville skulle vara inne och försökte hela tiden gå till strömuttaget. Jag försökte berätta för min mamma och syskon att det var något som rörde sladde. Men dom brydde inte sig så mycket. Jag väntade lite och läste ett papper sär det stog att jag och mina syskon skulle byta mellannamn. Och jag kunnde i ögonvrån se att sladden rörde sig och ramlade av bordet. Jag sa till igen och dom kollade inte. Den brydde sig inte att jag såg och stoppade inte sladden den fortsatte till gardinerna på andra sidan vardagsrummet. Och då skrek jag att alla skulle kolla på den flygande sladden. Men sen blev den osynliga saken arg? Och började skaka gardinerna så att man såg att något rörde dom kraftigt. Sladden som jag inte ville skulle vara kopplad till akvariet var mära mig och från ingenstans fick jag elstötar. Vaknade upp av att min kropp i 3 sek skakade av elstötar? Vaknade dock av att jag sov på mage som jag inte brukar göra så ofta. Om det nu kan hjälpa lite. Har aldrig fått elstötar och det kändes jätte konstigt. Någon som har vart eller kan hjälpa mig med denna situation. EJ SÖMNPARALYS. JAG SOV

Annons:
Hamstertjejen123
2018-06-16 10:08
#1

Jag drömmer sånt ibland också…vet inte vad det är men det är inget farligt :)

Choklad
2018-06-18 12:33
#2

Är du synsk ? 

Jag tror du hade kontakt med något andligt och detta gav dig energi därav elektriciteten/stötarna. 

Jag undrar om du har elepelepsi ?

U R us

Al.vo
2018-07-14 14:48
#3

#2 synsk tror jag jag inte är men har en förmåga av att känna av negativ energi på platser och människor som sedan efter några månader har stämt överens med känsla. Något dåligt eller hemskt hände med den eller det. Har inte epilepsi

Choklad
2018-07-24 09:27
#4

#3

då är du synsk

U R us

Upp till toppen
Annons: