Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 754 ggr
sp0ngeb0b
6/27/18, 11:01 PM

Mardröm för första gången

I natt drömde jag en mardröm för första gången typ någonsin, tror jag. Tror jag hade mardrömmar ibland som liten, men det är inget jag har haft på väldigt länge. Den var inte superläskig eller så men ganska obehaglig.

Drömmen handlade om att jag och min pojkvän sov över i ett hus ute i skogen. Vi visste om att det fanns en mördare/våldtäktsman/allmänt läskig snubbe som härjade i skogen, men det var liksom inget vi var superrädda för. Tills vi insåg att vi haft bakdörren olåst hela natten, vilket alltså betydde att denna mannen kunde ha traskat omkring i huset och tittat på oss medans vi sov. Då bestämde vi oss för att gå ut och leta reda på honom. När vi kom fram till hans hus satt alla hans mordoffer uppspikade på kors (typ som jesus) utanför hans hus. Vi gick in i huset, och först var det helt tomt och tyst, men sen såg vi honom och då sprang vi. Vi sprang en bit till närmaste hus där dörren var olåst, så vi gick rätt in, men blev utkastade igen av den som bodde där. Sen vaknade jag. 

Vad kan det betyda att plötsligt drömma sådana här drömmar? Kanske inte betyder någonting, jag är mest nyfiken. Om någon vill tolka innehållet vore det intressant också 🙂

Annons:
Choklad
7/2/18, 8:44 AM
#1

Känner du dig som ett offer för något just nu? som att någon behandlar dig som denne vill utan att fråga om tillåtelse ? Och detta trots att du egentligen är trygg och välmående för övrigt

U R us

sp0ngeb0b
7/2/18, 1:12 PM
#2

#1 Hm, svår fråga. Jag har ett jobb som jag inte riktigt trivs med och framförallt en arbetskamrat som jag jobbade ihop med i två veckor trivdes jag inte alls med. Vet inte om det kan vara det men det är det enda jag kommer på just nu.

Choklad
7/7/18, 9:07 AM
#3

Det kan vara det 👍

U R us

Upp till toppen
Annons: