Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 843 ggr
truedobrevic
7/2/18, 1:08 PM

Återkommande drömmar om döden

Jag drömmer i princip varje natt att det är någon/några som jagar mig och vill döda mig. Jag försöker fly undan dem och de vill se mig död. Inatt var det nära så jag försökte döda dem i självförsvar, men oavsett hur mycket jag skar dom med kniven jag hade så dog de inte. Dock skadades dem så jag kunde springa ifrån dem igen. För någon natt sedan dödade de även en kvinna och hennes bebis innan mig, och denna natt var de även ute efter mina vänner som jag var med. Men oftast är det bara mig de vill döda. De som vill döda mig är alltid män, oftast i grupp. Det är olika personer varje natt och jag vet nästan aldrig vilka det är. I mitt liv kan jag berätta att jag för några månader sedan fick diagnosen borderline samt att jag utöver den inte mår bra. Har precis tagit studenten efter att ha stressat över skolan i månader. Är fortfarande stressad och har daglig ångest. Någon som vet vad mina drömmar kan bero på?

Annons:
Zachis
7/2/18, 1:25 PM
#1

Det har antagligen att göra med din ångest och stress.

Choklad
7/7/18, 9:14 AM
#2

De här personerna som jagar dig, representerar olika beteenden hos dig, olika sätt för dig att vara på. Du vet inte vilka de är, vilket kan betyda att du behöver lära känna dig själv bättre. 

De personer som du känner igen, kan vara personer som du har något gemensamt beteende med, så tänk  efter vad det kan vara, och om du vill behålla det beteendet eller bara vara dig själv. 

Att de vill skada och döda dig, kan tyda på att du inte vill erkänna dig som som den du är, och därför vill du bli av med detta genom att skära bort det. Barn står ofta för något nytt som ska komma, men jag undrar om det kan stå för att du har upplevt något då du var barn, som du inte vill se?

U R us

Upp till toppen
Annons: