Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 474 ggr
rossy
2018-07-18 13:34

Dröm om buss

Hej, drömde i natt att jag skulle köra buss utan körkort. Vet att jag drömt om detta flera ggr tidigare. Blev dock tveksam denna gång och avstod eftersom polis gjorde körkortskontroll på andra i närheten. Har aldrig kört tunga fordon i verkliga livet. Kan undra varför jag drömmer om just detta. Tolka gärna.

Annons:
Choklad
2018-07-24 09:26
#1

Jag kommer att tänka på om du tar dig fram i livet på ett sätt som är lite vårdslöst? eller att du är rädd att andra ska tycka det? Kanske du känner dig övervakad på något sätt? Finns det något som du känner att du inte är kvalificerad för? att du tror att du behöver lära dig mer för att klara av en uppgift på ett bra sätt?

U R us

rossy
2018-07-26 17:04
#2

Tack Choklad för din tolkning. Du är nog på rätt spår

Vet ej om jag tar mig fram vårdslöst, är en försiktig person, mån om alla men kanske inte alltid rädd om mig själv. Gick i väggen för två år sedan men är tillbaka igen.

Rädd för vad andra ska tycka har jag alltid varit men försöker slita mig loss från det.

Jag har lång erfarenhet på mitt jobb men arbetsuppgifter har tillkommit och förändrats så jag är nog orolig att ej hänga med och att tappa kontrollen.

Upp till toppen
Annons: