Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 762 ggr
LinneaWik
2018-07-31 21:49

Konstig Dröm

Hej, igår natt drömde jag om att jag var på skolan (som var placerat på min tomt). Jag hade gjort en dum grej, slagit till en kille (kommer inte ihåg anledningen),  och jag fick prata med någon lärare. Sen typ förtrollade killen och hans gäng hela skolan så alla var emot mig. Jag behövde fly så jag klättrade upp på taket (det fanns en stege) Och sen försökte en av killens kompisar försöka komma upp och ta mig, jag lyckades rymma bort från honom på något konstigt sett. När jag skulle fly (igen) så hade jag helt plötsligt killen som jag slog bakom mig, jag sprang ned för en backe till mina grannar (som jag inte känner) och skrek högt och tydligt: "Här bor jag!!" Grinden och dörren till huset var öppna så jag gick in i huset, stängde dörren och hittade mannen som ägde huset i huset. Han hjälpte mig att ringa polisen, sedan tog drömmen slut.

Kan denna dröm betyda något tror ni?
Har varit med om en liknande (eller?) händelse, jag halvt tjallade på en kille i min klass i december och ända fram till sommarlovet kallade han och hans kompisar mig för "tjallare" när ingen annan hörde. Har detta ett samband?

Tack för att ni tog er tid och läste om denna dröm 🙂❤️

Annons:
Choklad
2018-08-02 09:20
#1

Jag tänker att du behöver hävda dig i ett sammanhang som står i samband med skolan, utbildningen där kanske är något som du behöver hävda dig i? Behöver du visa din kunskap på något speciellt sätt?  Finns det något där du behöver stå upp för din egen sanning?

Försök att minnas personerna som finns med i drömmen och studera hur de beter sig hur de är klädda och deras övriga utseende och attityd, de visar alla på dina egna sätt att vara och uttrycka dig, du försvarar dig mot detta, och vissa vill du inte veta av eftersom du flyr , du behöver tänka på detta och få in nya ide`er och möjligheter som du kan använda dig av. Nya tankar om olika saker, som t ex beteenden och hur du ska lära dig nya saker. Det är kanske här som din utbildning ligger? Du söker hjälp hos främlingar som också är du. Och här kommer det nya in, du söker nya sätt att vara och finnas på och samtidigt söker du hjälp. Och du kommer att få ny energi och ny hjälp - det har du själv ordnat . 🙂

U R us

LinneaWik
2018-08-02 09:47
#2

#1 Tack så jättemycket! 😃

Choklad
2018-09-10 15:06
#3

🙂 vassego

U R us

Upp till toppen
Annons: