Annons:
Etikettmardrömmar
Läst 635 ggr
Linnea0001
2018-08-08 20:36

Jagad

Jag drömmer ofta om olika personer som jagar mig… det brukar vara en man oftast som jagar mig. Inatt drömde jag att av någon anledning så jagar en man mig. Jag springer förbi massa människor som skriker på mig.. några av dom är mina gamla vänner som jag var med innan det blev ett stort bråk som jag ångrar jättemycket men dom vill inte prata med mig. Men sedan springer jag förbi en tennisplan där mina kompisar som jag spelar tennis med kommer och springer bredvid mig. Jag springer länge och blir tröttare och tröttare… och han kommer närmre.. Jag skriker att jag inte orkar mer och då blir han helt galen och skrattar ett urflippat skratt.. då säger mina kompisar till mig typ att jag ska springa in i ett hus och dom ska uppehålla dom… så jag springer till ett hus men dörren är låst… nu står han bredvid mig. Sedan vaknar jag.

Annons:
Choklad
2018-09-10 15:05
#1

Du gömmer dig från något som är ouppklarat. Koncentrera dig på vad det kan vara och hur du ska klara upp det som bekymrar dig.

U R us

Skogsväsen
2018-10-28 08:36
#2

Åh, när jag var liten drömde jag alltid att jag blev jagad av någonting, och jag försökte springa men jag kunde inte, och jag försökte skrika men fick ingen röst.

Hade gömt detta, tack.

#0 Låter jättecreepy att han står bredvid dig vid dörren typ som "Nu har du ingenstans att springa, nu är du fast! "

Om du vill skriva av dig till någon så finns jag här. 

Upp till toppen
Annons: