Annons:
Etikettmardrömmar
Läst 1071 ggr
alidaolsson
2018-08-19 08:10

Vaken i en dröm..?

Hej.. Jag har mycket mardrömmar. Senast inatt drömde jag att någon jagade mig och skulle avliva mig. Men jag var liksom "vaken" och visste att det bara va en dröm, så jag försökte hitta sätt att göra så jag vaknade, men det gick inte. till slut hann mördaren ikapp mig och avlivade mig. Förra natten drömde jag att någon tryckte ner mig i snön så jag kvävdes och dog. Båda gångerna har jag vaknat med ett ryck och ibland har någon fått lov att väcka mig för att jag inte vaknat utav mig själv.

Varför händer det här mig?

❤️ Det är skönt att veta att oavsett vad som händer i livet så har jag alltid mig med mig.

Annons:
Huygens
2018-08-20 22:42
#1

Du kanske menar att du blev medveten om att du drömde. Det kallas ibland att ha en klardröm eller att klardrömma.

Choklad
2018-09-10 14:58
#2

Ja det var klardrömmar- Vatten står ofta för känslor. Jag tror att du har känslor som gör att du förändras på något sätt. men sedan har känslorna frusit inne så du går inte vidare med dem, och då dör de bort .  Men de går att ev att väck upp igen. Det är ingen som ska dig, utan det är troligen du själv som på grund av olika känslor dödar ett visst beteende t ex.

U R us

Upp till toppen
Annons: