Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 721 ggr
jodoms
2018-08-22 13:55

Ormar, hjälp gärna att tyda🙏

Jag drömde att jag gick över stallbacken. Men jag fick hoppa runt försiktigt för det var slingrande ormar överallt. Vissa var "ormfärgade" så som en vanlig huggorm, många var svarta men endel ormar var illröda, stolta och lite större än de andra. Det var skymning och jag var inte rädd, men lite orolig över om jag skulle bli biten, vilket jag inte blev. Rött. Orm. Skymning. Jag hittar för många olika betydelser, vill ni hjälpa mig förstå min dröm? Tack 🙏

Sajtvärd på Astralresor iFokus

Annons:
[11:11]
2018-09-01 12:56
#1

Hej, jodoms. Hur mår du? Bra hoppas jag.
Jag har drömt om ormar många gånger och jag tror att dem symboliserar andra människor. Om ormen / ormarna attackerar dig så kommer du snart att bli attackerad i verkligheten. Det behöver nödvändigtvis inte vara en fysisk attack.. utan kan också vara en psykisk attack. Så var rädd om dig.

Jag vill också tillägga att vi lever i en annan värld just nu. Där många flickor / tjejer / kvinnor blir kidnappade, våldtagna och mördade. Speciellt i parker. Så om du ska ut.. gå aldrig ensam efter skymningstid.

Choklad
2018-09-10 14:53
#2

Rött står för styrka och passion t ex.  Kanske du just nu håller på att urskilja sådant som du känner är dig övermäktigt ? eller att du vill ha kontroll över något som har med ormar att göra,  och då vad ormar betyder just för dig? 

Jag tror att drömmen ville säga dig att du är stark och att du har en styrka utöver det vanliga, du kan ta dig fram om du vill och verkligen visar din styrka. Skymning skulle kunna stå för att något håller på att avslutas. Orm kan bl.a  visa på läkekraft och att ha förmågan att ta sig fram överallt, att kunna smyga och hålla sig dold, vilket man ju lättare gör i skymning/mörker. 

Kan också vara att du känner dig som att du behöver ta dig fram försiktigt för att ingen ska skada dig- fysiskt eller psykiskt

U R us

Upp till toppen
Annons: