Vi tolkar varandras drömmar

Drömmer om samma miljöer

2018-09-07 09:30 #0 av: Jenny246

Hej!
Jag har alltid drömt mycket och kommer ofta ihåg mina drömmar. Vissa dagar vet jag inte vad som är verklighet och vad som är dröm. Eller så sitter känslan från nattens dröm kvar i kroppen under hela dagen. Men det jag funderar över är att jag emellanåt återkommer till miljöer som jag besökt i tidigare drömmar. Ibland är jag medveten om detta i drömmen och kan därför navigera mig runt. Väldigt praktiskt om jag drömmer att jag blir jagad🙂 Ibland kan jag konstatera att jag besökt miljön förut först när jag vaknar. Är nyfiken på hur detta kommer sig, hur det hänger ihop och om det är vanligt.

Anmäl
2018-09-10 14:42 #1 av: Choklad

Du är inte ensam om att ha tillbakablickar- kanske  du omedvetet söker en önskad variation på någon händelse som är viktig för dig, och då passar drömmen på att visa olika förslag. Jag tror att du drömmen en form av klardrömmar, då kan mn gör så här

U R us

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.