Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 457 ggr
sp0ngeb0b
9/17/18, 7:03 AM

Otrohet/ihop med annan person

Jag har nu tre nätter i rad drömt om att jag varit med någon annan än min pojkvän. Första natten var jag intim med en kollega, som jag var rätt så bra vän med innan jag tog tjänstledigt för att resa i slutet på 2017 (vi har inte setts och knappt pratat sen dess). Jag minns inte om min pojkvän var med i drömmen eller inte. Andra natten drömde jag att jag blev kär i någon annan (okänd person), och var otrogen med honom vilket slutade med att min pojkvän blev förbannad och gjorde slut. Och nu i natt drömde jag att jag gifte mig med en skådespelare från en serie jag har kollat på, och min IRL-pojkvän var inte alls med i bilden. Bröllopet var kaos och det mesta gick snett men vi var glada ändå. Jag har även drömt förr att jag varit otrogen mot min pojkvän, både med något ex, randoms och kändisar. Men det har varit mer sporadiskt och inte såhär tätt inpå varandra. Tycker det är obehagligt och vet inte hur jag ska tolka det. Någon som har någon tanke?

Annons:
[0123]
9/25/18, 11:57 AM
#1

Det är bara en dröm glöm den, fokusera istället på han du har hemma…såvida inte planeten på dig känner nån sorts längtan/saknad till kollegan eller nåt…är du orolig över nåt?

Upp till toppen
Annons: