Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 591 ggr
molam
2018-09-17 07:36

En dröm om ett möte om mina drömmar

Ja inatt har jag haft minst två drömmar, varpå den senaste jag inte minns vad den handlade om slutade mitt i för att jag skulle drömma en annan dröm om ett möte om mina drömmar? jag tackar inte nej om att mina drömmar bryts mitt i då det i princip alltid är mardrömmar jag har… men för att jag skulle ha ett möte om mina drömmar… vad är det bra för? xD och det värsta var att individer från tidigare drömmar jag har haft var med, vilket inte är skoj då jag i princip alltid har mardrömmar, så nu klumpades alla mina mardrömmar ihop på ett ställe i en sal, för att prata om mina drömmar xDD

Men sen ringde väckarklockan, så vet inte vad "mötet" skulle handla om mer än mina drömmar.

Några ideer på varför jag drömde på detta vis?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
hejkomochhjälpmig
2018-10-28 02:29
#1

Ditt undermedvetna kanske försökte lösa problemet med att du ofta drömmer mardrömmar på detta vis?

JRSN
2019-01-03 16:16
#2

Jag tror att ditt undermedvetna vill hjälpa dig att få en bättre förståelse av drömsymboliken och ditt inre liv. Mardrömmarna tyder på en problematik av något slag men ditt undermedvetna har svårt att nå fram med budskapet. Kanske behöver du skaffa en bok om drömtydning eller att du talar ut med någon du har förtroende för.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

molam
2019-01-03 16:46
#3

#2 har inte förtroende för folk  xD Men kanske måste försöka med nått sånt, böcker om drömtydningar har jag då det är väldigt intressant ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

-Aida-
2019-01-03 21:51
#4

Instämmer med att ditt undermedvetna försöker säga dig något, man kan lära sig mycket i sina drömmar eftersom det är en bra kontakt med vårat undermedvetna, synd du inte minns vad som sagts under mötet, de har betydelse.

molam
2019-01-03 23:24
#5

Vaknade innan jag hann höra vad som sas där xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: