Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 2003 ggr
Tyst
9/25/18, 12:21 PM

Tigrar

Nu har jag drömt om tigrar så ofta att jag måste fråga vad de kan betyda. Jag är aldrig rädd och tigern vill aldrig döda mig, och vi är alltid nära vatten. De flesta Lexikon nämner bara arga aggressiva tigrar, vilket inte passar in på min tiger.

I första drömmen var jag i en djungel och hamnar vid en glänta med en ganska grund liten sjö, i sjön står en tiger som är lite smutsig, och på sidan en schampooflaska. Jag går då i vattnet, och börjar ösa vatten över tigern. Sedan schampoonerar jag in den, den är enorm, men tigrar är ju stora. Det jag minns mest från drömmen är hur glad och lugn jag var, och hur mysigt det kändes med värmen från tigern och pälsen i kombination med löddret

I andra drömmen simmade vi, det fanns bara vatten så långt ögat kunde nå, och vi simmade brevid varandra. Det jag minns mest även här är pälsen, som rörde sig böljande i vattnet, och trygghetskänslan.

I tredje drömmen är vi på ett stort köpcentra, min tiger är törstig, och jag går och håller den i pälsen för att inte tappa bort den medan vi letar efter vatten. Igen är det pälsen jag är mest fixerad vid i drömmen.

I fjärde drömmen sitter jag på en strand och titta ut över havet. Jag klappar tigern mycket och är igen fixerad vid pälsen och hur den glänser i solen och hur musklerna rör sig under.

I femte drömmen är jag och tigern ute mitt i natten och det ösregnar. Jag sätter mig under magen på tigern och tittar på medans solen går upp och vatten droppar från tigerns päls.

Så gemensamt för dessa drömmar är så klart tigern, men sedan har vi min totala fixering vid just pälsen på den, känslan av glädje, och vatten. Jag känner mig helt lost, fattar inte alls vad allt detta skall betyda. Men det är väldigt väldigt härliga drömmar så där så man aldrig vill vakna igen.

Annons:
Choklad
10/15/18, 10:33 AM
#1

Tigern kan vara ditt kraftdjur, eftersom du drömmer så ofta om dem

U R us

Upp till toppen
Annons: