Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 329 ggr
ebbasmamma
10/26/18, 6:47 AM

Hjälp med att tolka

Hej! Igår drömde jag att min bästa väns hund hade dött. Vi satt och åt pizza och de passade två andra hundar så jag frågade vart hunden var (som betyder väldigt mkt för mig) de sa att hon hade dött. Innan jag skulle somna inatt bad jag om att få tecken i min dröm på min framtid från mina änglar. Jag drömde inatt att jag skulle utbildas till polis, i bussen blev ordet väska upprepat många ggr ”haha men då kallar vi dig för väska”. Vi ska gå in på polisstationen och då kommer en busig schäfer som vill leka med mig men jag blev rädd.

Annons:
-Aida-
10/26/18, 7:04 AM
#1

I första drömmen kulle jag säga att hunden är mer en symbol för något du håller kärt, kan vara något/någon/nån situation eller liknande som har gått förlorad men som hade värde för dig. Dom två andra hundarna skulle isåfall betyda förändring, något nytt som träder in/ersätter det gamla.

Polis är en hög auktoritet, något stort är på väg. Utbildningen symboliserar vägen dit. Om du inte körde bussen så är det en vägledning på att du behöver låta någon annan ta kommandot ibland, va inte rädd för att låta andra bestämma, va inte heller rädd för att bara glida med. Väska kan hålla i mycket, en form av ansvar, mycket ansvar är på väg som du ska hålla. Väl vid polisstaionen bemöter du schäfern, det symboliserar målet, att du känner osäkerhet och rädsla inför det som komma skall.

Upp till toppen
Annons: