Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 546 ggr
Nadjanerges
10/26/18, 3:50 PM

Hemsk dröm

Hej! Jag hade en hemsk mardröm i natt. Den var nästan som 9/11 katastrofen. Jag var i en stor byggnad skyskrapa med min kompis sen senare från ingenstans hör vi en stor smäll som en bomb och sen rasade byggnaden ner så man flög upp å ner vänster å höger å jag slog mig kände smärtan. Tillslut landade vi på ”marken” av byggnaden som rasat, svårt å förklara. Jag skrek å grät och förstod att jag överlevde men sen såg jag min kompis ligga där och grät för jag trodde hon var död, men hon levde jag kände enorm smärtan i mitt huvud och det blödde, vi var dem enda som överlevde. Sedan får våra föräldrar reda på denna katastrof och ska försöka nå oss via telefon, min kompis mamma får ej tag i henne så hon skriver till mig för å kolla vad som riktigt hänt. Efter detta minns jag inte drömmen nåt mer. Men vad kan denna dröm betyda? Sjukt märklig och obehaglig dröm!

Annons:
Rosisa00
10/28/18, 12:13 AM
#1

Läste någon gång om min mammas dörm som handlade om krig fast det kanske inte är samma sak. Hennes dröm om krig var pga stressen hon hade på jobbet och att hon höll på att bli av med sitt jobb. Ka ske kan vara något liknande. Annars kan du googla runt lite på olika detaljer från drömmen så kanske du hittar något :)

Upp till toppen
Annons: