Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 391 ggr
Rosisa00
2018-10-27 07:38

Hör gnisselljud när jag precis vaknar och ibland när jag sover

Ja, jag vet inte vad det är men det är sjukt störande. Under de senaste dagarna så har jag hört ett gnisselljud, precis samma ljud varje gång. Låter som att någon vrider sin sko mot ett golv jätte snabbt. Hörde detta ljud typ 5 gånger precis. Så första gången vaknade jag av detta helt oh hållet. Så försökte jag somna om igen och hörde det ännu en gång i drömmen. Efter ett tag så glömde jag bort det och somnade helt (tror jag) och såklart när jag vaknade nästa gång så hör jag det där ljudet igen. Somnar om igen och hör det igen och vaknar igen och tänker "nu räcker det, kan inte sova någon mer med det där gnisselljudet" har dessutom bara sovit typ sju timmar nu om det skulle ha med saken att göra. Är det någon som varit med om detta eller vet vad det är? Hittade ingenting när jag googlade runt.

Annons:
Rosisa00
2018-10-27 07:41
#1

Näe nu hör jag det när jag är vaken också, får nog fråga om det är någon annan som hör också eller om jag börjat hallucinera eller något.

Magi-cat
2018-10-27 07:55
#2

Jobbigt med gnisselljud!

Om du hör ljudet när du är vaken och ingen annan hör det, kan det vara någon typ av tinnitus; stress eller muskelspänningar.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Rosisa00
2018-10-28 00:11
#3

Frågade om någon annan hört det och tillslut märkte vi att det var brandlarmet på mitt rum som hade gått sönder. Tur för mig haha.

Upp till toppen
Annons: