Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 445 ggr
Kashii
11/30/18, 1:10 AM

Drömtydningshjälp

Jag har nu på ganska kort tid haft två drömmar om närhet, från samma kille (ingen jsg träffat irl) Och jag behöver hjälp med att tyda dessa då jag inte hittar något matchande i drömlexikon… Dröm 1: (Strax innan halloween) Var på en Halloweenfest, utklädd till Stitch (från Lilo & Stitch) och jag pratar med folk som är där. Det knackar på dörren, jag, min kusin och en tjejkompis står precis vid dörren och jag öppnar. Där står killen jag gillar, fast jag inte träffat honom irl än. Lägger märke till vad han har på sig. *scenbyte* Jag står o pratar med några och poff får jag armar runt midjan bakifrån och det känns så rätt och jag småfnittrar och lägger mina små händer på hans. Och han kysser mig på huvudet så där mysigt de kan göra i filmer. *scenbyte* Vi sitter i soffan, han bakom mig med armarna runt min midja och sina ben runt mina. Och vi pratar med folk mittemot i soffan. Dröm 2: (idag) Är på någon sorts julmarknad kanske. Han (alltså detta är exakt samma kille som i förra drömmen) och jag sitter sådär mysigt och han bakom mig igen, nära och håller armarna om mig. Vi pratar om saker. Plötsligt kollar jag på min mobil, och ser att en tjejkompis lagt upp bilder på någpn sida, på mig i medeltidsutstyrsel, och jag blir förvånad, men inga andra känslor. Han tittar också och jag nämner min förvåning, att jag inte ens visste om dessa bilder. Han säger att det är hans tremänning som lagt upp bilderna. Känslorna i dessa två drömmar är… att ha honom sådär nära (känns som att vi är ett par, iaf i dröm 2) så nära fysiskt, känns helt rätt. Jag blir alldeles varm inombords i drömmen när han har sina armar om mig. Så vad kan dessa två drömmar betyda? Suktar jag efter närhet? Tack på förhand

Annons:
-Aida-
11/30/18, 2:58 PM
#1

Att det känns helt rätt tyder på att du behöver lite närhet, det är mysigt och spännande att träffa nytt folk. Känslan att vara med någon som man vill vara med är fantastisk och vanligt att man drömmer om.
Ska jag analysera din dröm lite djupare så kan utklädnaden betyda att du försöker dölja något med dig själv, du kanske inte vågar ta steget mot något och hindrar dig själv, även i andra drömmen förekommer det en utklädnad. Båda två utspelar sig på högtider, generellt sätt en spännande högtid och en mer mysig högtid, som jag sa i början om spänning och mysigheten.
Kan faktiskt inte se mycket mer mening med dina drömmar, centreringen är just runt snubben du träffar och de ni har tillsammans.

Upp till toppen
Annons: