Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 683 ggr
molam
2019-01-02 21:11

Fråga om en sak i en kompis dröm

HAr en kompis, hand humör är lite upp och ned, men har varit helt upp på sistone, han är lycklig, skrattar och har kul hela tiden.

Men inatt drömde han en väldigt rörig dröm som han fastnade i, han vaknade bara för att telefonen ringde, trots att han ville vakna bra mycket tidigare.

Men drömmen började med att han hade jätteroligt med några kompisar, skejtade och sådär, Bara fun times liksom, kysste nån tjej han gillade och grejjer.

MEn helt plötslig så förflyttade han i "tid och rum" helt plötsligt vara han i ett spökhus där kom det ett spöke (han tror inte på spöken i vanliga fall, blir inte rädd för nått skit och tänker sällan på spöken) Det kom ut ur en dörr och skrek och sprang emot han, varpå kompisen kramade tjejen stenhårt och kysste/kramade henne tills han vaknade, men innan han vaknade så stannade spöket still, bara stirrade på han och pekade på han och tjejen medan han försökte "hålla kvar" henne

Kille 23 år

Några tankar?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Tjeja
2019-01-02 21:41
#1

Att din kompis är du kanske?

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

molam
2019-01-02 21:51
#2

Nej, en kompis i Amerika xD Jag är dessutom Tjej och 24 :p JAg drömmer bara mardrömmar om läskiga små Flickor och dumma gubbar som bits xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
2019-01-02 21:52
#3

Jag brukar Göra drömtydningar och därför frågade han mig, men kunde inte tyda denna drömmen xD så tänkte fråga här ist ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

-Aida-
2019-01-03 08:29
#4

Vänner betyder relationer eller aspekter av en själv. Vänner i drömmar kan visa beteenden som speglas av en själv som man behöver förbättra eller ta till sig. Alternativt kan det betyda goda relationer till människor runt om kring.
Skejtade tänker jag anta att han åker skateboard, det har betydelse i sig också, att man överkommmer det som är eller känns svårt, alternativt betyder det att han har en mer skojig sida i sin personlighet.
Att kyssa en tjej betyder behov av kärlek eller närhet.
Om han gjorde en tidsresa till spökhuset betyder det en önskan om att komma undan något eller slippa något, alternativt ändra på något, eller önskan om att påverka något.
Om det var mer som en teleportering än tidsresa betyder det istället en begär att fly från något eller viljan att få något att ske snabbare än det redan gör.
Spökhus betyder att något är oklart, det kan vara känslor som är ouppklarade eller att någon gick bort, alternativt undantryckta minnen eller känslor för något.
Spöken betyder generellt att något gått förlorat, något man ville ha eller inte kan ha längre, alternativt att man känner sig avskild från något i livet eller samhället. Spöken kan också betyda att man behöver överge något eller gå vidare från något som varit.

molam
2019-01-03 16:51
#5

#4 Njae, som jag har förstått det så var det varken tidsresa elelr teleportering, utan snarare att "Kulisserna" ändrades typ

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: