Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 691 ggr
Rosen05
1/26/19, 7:00 PM

Inre syn av 2 kupade händer med en naken baby

Hej!

Egentligen var detta ingen dröm utan när jag släckte lampan för att sova. När jag blundade trädde in syn fram, det blev ljust och det visades 2 kupade händer i ett fint skimrande sken med en liten naken baby i . Den var väldigt vacker, sedan försvann detta.

Jag undrar vad detta betyder?

Annons:
-Aida-
1/26/19, 8:16 PM
#1

Kan ha varit en syn från de högre makterna, som drömtolkare ser jag de som att något bra är på väg till dig, du är skyddad och har inget att vara rädd för.
Kupade händer är en vanlig porslins symbol, antingen håller de i en ängelbaby eller så är de tomma så man får fylla dom själv med en prydnad.

Rosen05
1/26/19, 8:35 PM
#2

Ja okey. Tack för din tolkning! Som du beskriver det, så kände jag ett inre lugn, en fridfullhet inför denna vackra syn! Den beskrev något vackert!

☀️🌺

-Aida-
1/26/19, 9:48 PM
#3

När man får meddelanden från de högre makterna så är de ofta mycket positiva känslor man får, ibland rent av överväldigande eller förvirrande. Man är högst mottaglig för de spirituella planet. Det lät mycket vackert som du beskrev det. :)

Rosen05
1/26/19, 9:58 PM
#4

Ja du sätter "huvudet på spiken" (om jag citerar rätt)😃

😉

MadameM
2/12/19, 11:32 AM
#5

Så vackert. 🙂

Ett nyfött barn kan betyda så mycket. Ibland är det du själv. Ibland är det en idé eller ett projekt som man funderar på. Ibland är det bara ett nyfött barn.

//Madame M
We only die once, but we live every day.

Rosen05
5/7/19, 3:31 PM
#6

Tack MadameM för din kommentar. Det ger mig stor betydelse och klarhet.

❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: