Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 909 ggr
-Aida-
1/28/19, 8:40 PM

Dröm tolkning

I den här drömmen jag hade så höll jag i gröna blad, jag höll en själk på bladet och mediterade av något slag tror jag. I drömmen var min sambo med, han satt brevid, han såg på surfplattan som vanligt, han kom in i någon slags trans och sa med en mörk demonisk röst som från en skräckfilm: "There is something creating the platforms that we have created." Samtidigt växer de gröna bladet så stort att de täcker hela mig. Varav jag vaknar och ser ut så här --> 🤦‍♂️🤔
Aldrig haft något liknande i drömväg och fattade verkligen ingenting.
Om någon vill ge sig på att tyda denna så varsågod. 😃

Annons:
JRSN
1/29/19, 6:35 PM
#1

De som påverkar oss att skapa alla elektroniska datorer, surfplattor, mobiler m.m. är enligt mig en formlös, osynlig och bortglömd väsensform; demoner. Syftet är att mer och mer integrera elektroniken i den mänskliga organismen. I och med att demonerna enkelt kan styra AI-kretsar (och mänskliga tankar) så har de till slut skapat de kroppsgestaltningar de behöver. Dessa synkroniseras sedan i en större kollektiv hjärna (som ett bisamhälle) och då har människan ingen fri vilja längre. Som hämtat rakt ur en skräckroman alltså, men sant. Frågan är om de lyckas…

Det gröna bladet känns ju som något slags skydd mot detta omänskliga, eller som en motrörelse av något slag. En grön revolution?

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

-Aida-
1/29/19, 8:05 PM
#2

#1 Detta låter verkligen läskigt. Tack för ditt svar, det är intressant att läsa lite nya perspektiv.

Upp till toppen
Annons: