Annons:
Etikettmardrömmar
Läst 611 ggr
Pinecone
2019-03-18 23:57

Jag var besatt

Igår drömde jag något so fruktansvärt obehagligt, jag ligger och sover på soffan och min dotter ligger på en madrass, jag känner hur något vill in i mig och jag börjar hovra uppåt sedan surrar jag några varv och tappat mobilen på min dotter som vaknar och skriker och då föll ja ner i soffa igen och vakna där kollar på min dotter hon sover mitt hjärta pumpar sten hårt just nu och då ser jag att min mobil faktisk ligger där brevid min dotter (antagligen har jag slängt den dit i sömnen under drömmen) vet inte hela allt detta va jobbigt är de någon mer som har haft liknande ?

Annons:
-Aida-
2019-03-19 12:35
#1

Att drömma om besatthet i sig själv tyder på känslor som hjälplöshet, det kanske finns något i ditt liv eller vardag som gör att du känner dig hjälplös eller känner hjälplöshet i något, att du tappat kontrollen på något vis över eller i något.
 Att din mobil låg brevid din dotte rnär du vaknade kan mycket så vara att du la den där i sömnen. Ibland är drömmar så kraftiga när vi sover att vi gör vissa saker i sömnen. Ett vanligt exempel på det,  är när man drömmer om att tänderna krossas, det orsakas ofta av att man fysiskt i sömnen biter ihop med tänderna väldigt hårt.

Pinecone
2019-03-20 07:43
#2

Jätte bra svart tack! De är nog något liknande har ju varit magsjuk å sambon tagit hand om alla barn osv kanske meningslösheten kommer där ifrån just denna drömmen var så intensive har inte varit vidskeplig av mig alls med på mitt nya jobb jobbar natt som usk i ett gammalt hus brevid ett gammal fängelse där hör min uppfattning ändras det är radior som går i gång och tv apparater osv lite skökligt

Upp till toppen
Annons: