Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 513 ggr
Corro
3/19/19, 6:06 PM

predikan i kyrkan

I natt drömde jag en helt ny sorts dröm, jag pratade med min pappa (som är död sedan länge) han tyckte det var en  bra idé att jag skulle gå upp i kyrkan och hålla en predikan! jag var väldigt tveksam eftersom jag  inte visste vad jag skulle prata om… det fanns många som puffade på mig så till slut bestämde jag mig för det, men när jag kom in i kyrkan blev jag återigen tveksam om detta var rätt. Men då sa flera andra personer att "vi skall hjälpa dig" vi tågar in i kyrkan och då ser jag flera av mina kusiner och fullt med folk som sitter och väntar, jag täcker mitt ansikte för jag vet inte vad jag skall säga eller göra?märklig känsla

Vad kan detta betyda?

Annons:
-Aida-
3/19/19, 6:13 PM
#1

Kyrkan är symbol för vägledning och stöd. Antingen söker du stöd eller vägledning  i något du känner dig osäker på, eller att du ifrågasätter dig själv, ditt liv, dina val, vart ditt liv är på väg, vad du vill göra.  Kan tyda på misstag du gjort som håller dig tillbaka från att nå de du vill uppnå.

Din pappa är symbol för stöd och vägledning du har runt om kring dig, ta den hjälp du blir erbjuden så hamnar du rätt.
Att du inte vet vad du skulle predika om tyder på något som kan kännas överväldigande eller för stort att ta tag i just nu, du känner dig osäker i något.

Upp till toppen
Annons: