Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 559 ggr
96pase1
3/24/19, 8:32 AM

Drar ut kött från mig själv

Denna dröm var svårare att hitta fakta om så jag väljer att fråga Er!

Jag drömde om att jag var bland mycket folk och med personen som jag senare skulle ha sex med. Vi går igenom folkmassan och in i ett, kan inte säga om det var ett hus eller lägenhet men då vi var på ett torg så jag gissar på en lägenhet. Jag klär av mig men personen är inte närvarande längre, det var en han då jag gillar killar. Jag tittar ner och där är som en liten liten knuta på min penis som har erektion jag drar bort den men ut kommer en stor bit kött, rosa och "välmående" man kan till och med se hårsäckar där, jag tittar ned för att försäkra mig om att jag inte gjort något dumt men det ser normalt ut, sen gör jag det igen. Vad kan detta betyda?

MVH Sebastian

Annons:
-Aida-
3/24/19, 10:06 AM
#1

Sexet representerar aspekter av dig själv, om ni inte hann dit till akten så tyder det på något som hindrar dig att utvecklas som person eller att uppnå något du har satt som mål för dig själv.
Köttet du såg tyder på hinder i något du vill uppnå, de tyder också på en otämjd del av dig själv, råa känslor och en vild natur inom dig. Detta hinder din dröm tyder på verkar vara något litet som du lätt kommer över, alternativt något som löser sig självt.

Upp till toppen
Annons: