Annons:
Etikettmardrömmar
Läst 705 ggr
[Justde_]
3/28/19, 11:20 AM

Så fruktansvärd dröm

Drömmen börjar med att jag får krampanfall på en fest , det surrar högt i hela kroppen och kroppen är helt stel . I mellan krampanfallen försöker jag få hjälp men alla tror att jag är för full och ringer polisen i stället . Ambulansen kommer men blir bortmotas av min lillasyster . Drömmen fortsätter sedan med att min sambo är väldigt kall emot mig och jag gör slut , jag går upp mot vår nya lägenhet då vi ska sälja huset . Jag har med mig mina två hundar (ena lever inte längre då jag fick avliva henne i okt ) hur som helst ska vi åka en hiss som snurrar runt sakta men vi hinner inte in i hissen utan kopplerna fastnar och jag hinner knäppa upp kopplet på hunden som inte lever längre , men den andra hinner strypas och ser jätte konstig ut . Jag får henne att börja andas igen och bär runt henne . Plötsligt står jag ute och båda hundarna leker på en gräsmatta då kommer det massa andra hundar så jag försöker kalla in mina hundar men dom kommer inte . Då hittar jag min hund (som inte lever längre) med uppsvullen hals med blod och stora knölar , hon säger att hon satt en stor pinne i halsen . Jag och sambon kastar oss i bilen och far mot veterinären . Hunden blir plötsligt en kattunge och jag inser i drömmen att hon är ju död men har återuppstått som katt , hon både mjauar och pratar med mig säger hur ont hon har och håller på att dö och säker att vi ska skynda oss , jag försöker få upp mobilen så jag kan ringa veterinären men då tappar jag ner henne och när jag lyfter upp henne så skrocket hon högt av smärta och blir medvetslös . Precis när jag ska slå numret så vaknar jag alldeles kallsvettig med hjärtklappning . Allting utapelades på natten i ett välkänt kvarter . Har inte drömt om henne sedan jag fik bra bort henne i ocktober

Annons:
-Aida-
3/28/19, 12:11 PM
#1

Det alla dina symboler har gemensamt är ett högt tempo, något verkar gå för fort i din nuvarande situation eller vardag att du inte hinner med riktigt. Sjuka hundar symboliserar en försummad vänskap, någon i din omgivning du kanske inte kommer överens med på senaste, att dom dog tyder på att du kanske inte alltid vet vart du ska lägga din tillit i din omgivning. Att hunden blev en kattunge tyder på transformering i något, exempelvis kan du ha på börjat något nytt i livet, eller att du har gjort ett val som påverkat ditt liv. Veterinären tyder på din egen natur, du behöver lägga tid på dig själv och tänka på dig själv.

Upp till toppen
Annons: