Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 911 ggr
Corro
4/8/19, 5:39 AM

Känner mig utanför

Vi är på någon slags kurs, vi skall bli inkvarterade men när det är min tur att få rum är alla upptagna, jag får ligga i ett tält. Dessutom är jag så trött så när de andra har ”förfest” vilar jag i mitt tält, får sällskap av min hund som inte längre finns. Jag hittar en väska full med nycklar som någon tappat, tar den inte. Blir bjuden på fruktdryck av några snälla personer, sedan skall vi träffa alla de andra på kvällen men när jag kommer in i rummet säger alla att det luktar dåligt från min väska, jag öppnar den men där ligger bara papper så då säger jag att ”då är det väl jag som luktar” Jag skall då duscha men har inte med mig varken schampo eller kläder, när jag skall hämta det är mina skor borta.. Drömmer också om att jag går och drar på ett stort kyl/frys som skall till tippen,, hemma på min barndomsgsta Vaknar med olust såklart

Annons:
-Aida-
4/8/19, 7:29 AM
#1

Som din titel redan säger, handlar det om utanförskap. Tältet tyder på ditt behov att komma iväg från någon slags ostabilitet, du behöver någon slags förändring i din vardag. Hundar tyder på vänskap, lojalitet, beskydd, din hund finns inge längre, tyder på en gammal vänskap du behöver. Nycklar symboliserar hemligheter, kunskap, ansvar, möjligheter. Att du inte tog dom kan tyda på en möjlighet eller svaret på ett problem du har missat eller valde att inte ta.
Duschen tyder på någon slags osäkerhet i ditt liv.
Kyl/frysen tyder på kalla känslor inom dig, du kan behöva öppna dig för någon, alternativt någon slags situation i ditt liv du behöver pausa från.

Upp till toppen
Annons: