Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 608 ggr
Rosisa00
2019-04-13 09:21

hjälp med drömtydning

Försökte googla runt för att förstå vad min dröm handlade om men hittade inga svar alls. Så nu undrar jag om någon annan kan försöka. Det började med att jag och mina två bästa vänner var utomhus i mitt område och gjorde ett puzzel. Så fastnade jag i någon slags fälla men mina vänner hjälpte mig ner och ringde en ambulans som aldrig kom. Under tiden som vi väntade så ringde min mamma och sa att min mormor hade blivit mördad och jag började gråta. Sedan tog vi oss hem och körde iväg i en bil till typ en polisstation eller något sånt. Polisen sa att mördaren hade lämnat en present åt oss och när jag öppnade så låg det typ en torkad kalkonfot eller någon slags fågelfot. Efter det så vaknade jag och förstår fortfarande inte vad den handlar om. Min mormors personlighet är lik min och jag ska börja på ett gymnasium i samma linje som hon gick så det kan ju inte vara att jag dödar en sida av henne eftersom det är den enda sida jag tänker på av henne som jag också har.

Annons:
-Aida-
2019-04-13 11:05
#1

Pussel tyder på problemlösning, att du antingen behöver en lösning på något eller att du har det redan. Att du fastnade i fällan tyder på att du känner dig fångad i någon situation. Att ambulansen inte kom tyder på rädsla eller osäkerhet inför något, du kanske är på väg in i något helt nytt du inte är beredd på. Mordet tyder på något du lämnat bakom dig och gått vidare från. Presenten med fågelfoten tyder på att det finns någon du inte vill ha uppmärksamhet av i din omgivning och att du behöver jobba upp ditt mod inom dig själv inför något, du bör fokusera på sammanhållning med de människor i din omgivning du trivs bra med.

Rosisa00
2019-04-13 11:58
#2

tack för svaret :)

Upp till toppen
Annons: