Annons:
Etikettklardrömmar-lucid-dreaming
Läst 353 ggr
hejhopp90
2019-05-14 14:14

Drömtydning någon

Hej någon som är bra på att tyda drömmar.

Jag hade en väldigt klar dröm häromnatten.

Jag drömde att en person jag har känt som dog för ett år sedan kom och pratade till mig i drömmen, hon låg ner i en säng (i det huset jag bor i nu), och pratade en massa men jag kommer inte ihåg exakt vad hon sa. Men hon pratade konstant.

Jag gick sedan även och lånade en bekants hund (som också är död - hunden). Denna Golden Retriver hund gick jag på en promenad med, det som händer är att hunden blir jättestark och jag flyger bakom hunden.

Sedan går jag jättesnabbt på en lång brygga ut mot havet, på mig har jag en ryggsäck, bakom mig ser jag en mörkhårig kille/man gående bakom mig. Väl framme vid havet ser jag 2 barn samt en kvinna som är bland vågorna.

Sen är jag plötsligt på en bilväg och möter två stycken kvinnor som vill att jag ska gå in i skogen, i skogen ser jag fullt utan hängbroar som slingrar sig och de vill att jag ska gå in i dem.

Tyd gärna :)

Annons:
JRSN
2019-05-15 11:47
#1

Ett försök: Hunden kan stå för det undermedvetna, en trofast hjälpare. Retriver låter som det engelska 'retrieve'; att återta, återvinna något. 'Golden' står för en skatt, i överförd betydelse att återfinna en glömd skatt (i det undermedvetna). Hundens styrka symoliserar den outtömliga rikedom som det undermedvetna rymmer. Havet står för känslor och för den kvinnliga sidan men även för faror. Ryggsäcken är det bagage du bär med dig (dina upplevelser i livet). Den mörkhårige mannen kan symblolisera din handlingskraft och initiativförmåga. Barnen och kvinnan bland vågorna kan stå för lekfullhet och glädje. De två kvinnorna vid skogen kan möjligen stå för ditt högre jag och, återigen, ditt undermedvetna. De bjuder dig att undersöka skogen; det inre och det okända, där både faror och möjligheter finns. Hängbroarna som slingrar sig är det undermedvetnas irrgångar.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: