Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 546 ggr
Labbe-Maja
2019-06-13 08:26

En av mina skruvade drömmar

Jag drömmer alltid så oerhört konstigt, vet inte vad det kan bero på men överraskar ofta mig själv med hur skumt det kan bli. Här är en dröm som jag hade för någon månad sedan som jag gärna hade velat ha hjälp med att fundera över: Jag befinner mig i ett rum med våningssängar och ligger i bottensängen i en i mitten av ett källarrum. Eftersom det är en källare så sitter det fönster högt uppe på väggarna och utanför är det solsken och folk skyndar fram och tillbaka. Det hörs pianomusik och av någon anledning så vet jag att den är baklänges. Jag tittar på Youtube och i videon som jag tittar på pratar en kille med rödaktigt yvigt hår och bruna ögon, under tiden han pratar så filmar han ibland ner över sin kropp och han har då en brunaktig hundkropp. Väldigt underligt, eller hur? Är det någon som har några tankar om den här drömmen? Tacksam för svar :-)

Annons:
-Aida-
2019-06-13 10:23
#1

Källarrum symboliserar ditt undermedvetna och intuition, om det är städat och fint, tyder det på balans i sinnet och är det stökigt runt om kring tyder det på förvirring över något.
Källare kan också symbolisera isolering från omvärldern.
Soligt och fint väder tyder också på balans i ditt sinne och undermedvetna.
Piano musik tyder på harmoni i ditt liv, om det låter lite udda eller ostämt på något vis tyder de istället på att icke harmoni, något är ur balans i livet och man behöver jobba på det.
Hund personen symbolserar aspekter hos dig, så som: lojalitet, generositet, beskydd, komfort, fötterna på jorden, mod, passion.

NiklasTyreso
2019-06-28 23:32
#2

Jag får tankar om att du känner dig distanserad från omvärlden. Omvärlden går vidare utanför, men du är inte med för du befinner dig i en mörk kall källare. Du är inte ens på topp i dubbelsängen. Personen i y-tube videon speglar nog dig oxå, att du tittar på dig själv och känner inte igen dig själv. Kanske till och med att du inte är den du egentligen ser att du är. Att ha djurkropp ger mig association till hamnskifte. Är du intresserad av häxkonst men ensam på din livsbana, utan att ha gemenskap med likasinnade?

Upp till toppen
Annons: