Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 455 ggr
Jost97
7/7/19, 4:44 AM

Kissade ner mig i sömnen

I natt vaknade jag upp, kände en varm stråle. Då tittade jag under täcket och ser en blöt fläck i sängen. Då gick jag upp, tittade på fläcken och inser att jag har kissat ner mig i sömnen. Jag minns inte om jag har haft någon dröm. Har detta hänt någon annan? Jag är bara 22 år. Är det normalt? Ska man söka vård?

Annons:
Maria
7/7/19, 7:54 AM
#1

Jag är 57 år och det har hänt mig tre gånger i livet.😉

Minns första gången och då var jag i 20 års-åldern och hade just flyttat ihop med min man och det var grymt pinsamt. Jag drömde att jag sprang i en skog för jag såg ett utedass  långt borta men jag hann inte.

Jag gissar att man kanske sovit extra djupt eller liknande.

Läkarvård finns ingen anledning att söka så länge problemet inte kvarstår.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

-Aida-
7/7/19, 9:53 AM
#2

Ibland behöver vi gå på natten när vi sover men vi vaknar inte alltid upp, du behöver inte oroa dig över detta, gå på toaletten innan du ska lägga dig och om du dricker något på kvällen så gör det så tidigt på kvällen som möjligt så brukar de lösa sig självt.

Honestyisdead
7/7/19, 12:52 PM
#3

Det kan hända alla. Som Maria skriver finns ingen anledning till oro fören om det blir något återkommande.

Lona
7/31/19, 2:11 PM
#4

Har du nyligen börjat eller slutat med någon medicin? En del har biverkningar som påverkar urinen och kissande på olika sätt.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Upp till toppen
Annons: