Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 346 ggr
[Bjornmamman]
8/29/19, 10:59 AM

Drömtydning

Jag går ner å gömmer en väska med kläder i trappen. Jag gömmer väskan under lite skräp. Så att den inte syns. Det är xets tur att ha vår son så han tar med sig honom och åker. Jag följer med ner och vinkar av dom. När jag ser att dom har åkit så springer jag upp för halva trappan å hämtar väskan med kläder. När jag kommer ut på gåårdsplanen så ser jag 4 st okända bilar. Tre av dom är vita och en av dom är mörk blå. När jag har gått några steg så börjar det flyga skottsalvor emot mig från bilarna som är närmast mig. Jag kastar mig ner på marken men istället för att gå in igen så kryper jag framåt. Jag blir förvånad över att ingen träffar mig. Vid den bortresta bilen ställer jag mig upp för den står precis vid ingången till gården. Jag tror att jag har klarat mig. Men jag vänder mig om och ner hur en vägg av kulor kommer emot mig och dessa kan jag inte undvika. Sedan slutar drömmen. Dröm nr2. Jag står på kanten till ett vattenbryn. Det är en ån som slingrar sig genom en skog. Ån börjar vid en liten sjö längre upp. Jag står och pratar med en kvinna som jag tydligen känner I drömmen. Plötsligt så hör vi massa skrik som kommer från sjön. Vi hopper ner i ån, vattnet når oss till midjan så vi kan med lätthet gå genom vattnet. Efter en stund kommer vi till sjön. Det första jag lägger märke till är ett blommigt picknick bort. Allt. Är under vattnen utom bordsskivan. Jag tar mig till bordet å försöker klättra upp. Men det går inte, jag ramlar bara ner i vattnet igen. Jag hör mer skrik nu. Ser hur något vitt kommer simmande mot mig i vattnet. Det simmar förbi mig utan att göra något och jag ser att det är en albino boa constrictor. Snart ser jag fler men alla är inte albino. Skriket från folket ökar och ser nu människor som kommer springandes genom vattnet mot mig. Vi flyr genom ån och medans vi springer genom vattnet så slingrar ormarna mellan våra ben. Jag är inte rädd för ormarna utan för vad dessa människor i sitt panikslagna tillstånd kan göra mot ormarna. Jag försöker lyfta undan barnen från ormarna samtidigt som jag fiskar upp ormarna ur vattnet å hivar upp dom i träden. Ormarna tittar tacksamt på mig som om dom känner mig och vet att jag hjälper dom. Nu står jag framför en blå dörr. Jag går igenom dörren å möts av en faslig syn. Mina vänner har fångat in mina ormar som jag räddade. Dom håller i ormarna huvuden å drar bort deras skin medans dom fortfarande lever. Ett hemskt skrik kommer från mig själv. Jag blir helt förtvivlad och arg. Jag skriker åt dom att sluta, jag ser smärtan i mina ormars ögon och det känns som om jag blir en del av den. Men alla bara tittar på mig å skrattar. Jag vaknar med tårar rinnandes längst kinderna. Drömde även att min pojkvän hade köpt en ring. Han höll fram en ask å sa att han bara hade köpt den just i case. Har ingen aning om vad det betyder heller..

Annons:
Gosia80
9/11/19, 1:05 PM
#1

Drömde om en vit vacker moped som jag körde runt i en mysig stad hittade en lyxig hotell jag skulle checka in på men visste inte var jag skulle parkera, av allt funderande tänkte jag om hur tanken stod till men då drog jag ut två kablar för att fick för mej att laga det men kunde inte så jag vaknade till… somnade om och drömde jag var på hotellet och skulle checka in och reagerade att kvinnan i receptionen hade samma tröja som vägen som var av ljus marmor sen vaknade jag och somnade inte om mer

Upp till toppen
Annons: