Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 252 ggr
mariannetolv
2019-09-23 12:34

Dröm

Jag drömde att jag gjorde en blomsterkorg av stora fina ringblommeaktiga blommor i olika färger.. röd , gul, vit, blå

Jag hade två buketter. En gammal sen tidigare och dom började bli lite sladdriga och så en ny fräsch bukett, så jag vill sammanföra alla i en bukett med vatten i en stor fin skål.   

Jag kastade bort alla vissna blommor från den gamla buketten och klippte stjälken kort på alla dom som såg bra ut.  Likadant gjorde jag med blommorna från nya buketten, klippte stjälken kort så att blommorna liksom skulle flyta fint i skålen. 

Jag lade dom omsorgsfullt i färgkoordination.  Vad kan min dröm betyda??

Annons:
JRSN
2019-09-23 15:04
#1

#0 En fri tolkning: Vid randen till den nya tiden har de gamla idealen blivit en smula luggslitna. Men fortfarande finns många idéer, kontruktioner och koncept som fortfarande håller måttet; de behöver bara vitaliseras en smula. Detta bildar en sund och balanserad förening med många nya landvinningar. Dock inte allting av det nya, endast det som är miljövänligt och i fas med människan. Så skapas en ny värld, där gammalt och nytt kommer samman på bästa sätt. Färgerna är de olika folkslagen från jordens alla hörn som nu verkar tillsammans i harmoni. ☀️

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

mariannetolv
2019-09-27 05:33
#2

Tack  för hjälp ❤️

Upp till toppen
Annons: