Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 348 ggr
Nesslan02
10/8/19, 9:49 AM

Vad betyder min dröm

Jag drömde inatt om att jag var ute i skogen. Hittade då en höna och en hjort som båda var väldigt vänliga. Tog hönan i famnen men med tiden grep den hårdare om min hand och bet sig fast. När jag kom hem från skogen så såg jag hjorten igen fast utanför min trädgård. Men den försökte då attackera mig och var aggressiv varje gång jag stötte på den i drömmen. Brukar aldrig komma ihåg mina drömmar men den här fastnade rejält. Undrar bara om någon vet vad detta kan betyda eller symbolisera :)

Annons:
JRSN
10/8/19, 11:26 AM
#1

Fri tolkning: Du har två vänner som är väldigt olika. En är något undergiven medan den andra är stolt och självständig. Du tyr dig dock mer till den undergivne vännen vilket resulterat i att den stolte vännen blivit avundsjuk. Denna avundsjuka visar sig i aggressivitet när ni möts.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Lussan20
10/8/19, 11:56 AM
#2

Lite tankar!

Något som du burit på blir en belastning som griper tag om dig och fastnar i tankevärlden.

Det som känts vänligt och bra har blivit hotfullt, kanske känslomässigt.

Du känner att det som först inte alls var till belastning nu vänts till tankar som klamrar sig fast och den vänlighet du känt har vänts till hotfullhet. Kan vara bland vänner, i arbetslivet eller familjen.

Bara lite tankar…Mvh/WL🌺

Nesslan02
10/8/19, 2:52 PM
#3

Oj! Båda två stämde in perfekt! Vad sjukt haha Men tack så jättemycket!

Lussan20
10/8/19, 3:23 PM
#4

Roligt om du fick ljus över din dröm…Mvh/WL🌺

JRSN
10/8/19, 6:40 PM
#5

Va roligt! 👍🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: